Sunday, November 26, 2006

مش معقول بجد

بجد انا مهما قلت لازم تشوفوهم
نادين و يمنى و يسرى و يوسف و بلال و على
تخيل ولاد و بناويت صغيريين معدوش 13 سنه و فيه منهم لسه فى كىجى
تخيل ان العساسيل دول جهابذه فى الحساب و العد
و كمان فازوا فى مسابقه دوليه فى ماليزا للحساب و العد
العساسيل دول انا لسه شايفاهم دلوقتى فى العاشره مسائا
و بجد فرحونى اوى اوى
و بعدين انا ماليش دعوه انا عايزه انا كمان اروح امسك عداد و اتعلم احسب
يمكن يكون ده حل الزهايمر
.........................
طبعا الكمبيوتر عملها و الشبكه وقعت و انا باكتب الكلمتين دول امبارح

10 Comments:

At 9:15 PM, Anonymous Anonymous said...

:)

نو كومنت

 
At 10:43 PM, Blogger Dananeer said...

شفتهم يا مصعب؟؟؟
انا بجد كنت فرحانه بيهم اوى اوى اوى
مش حاقولك عساسيل كمان اد ايه
اذكيا و زى العسل

فيه منهم 4 5 سثيين و سافروا لوحدهم ماليزا من غير اهلهم
و كمان فازوا

تخيل 100 شص 200 مسأله حسابيه فى 8 دقايق!!

ما شاء الله عليهم بجد

و بجد باحترم ابهاتهم و امهاتهم

 
At 11:23 PM, Anonymous Anonymous said...

انا لقيت اسمى انا واختى بين الاسماء اللى انتى حطيتهم .. الظاهر ان العبقرية والنبوغ المبكر يرتبطان بالاسم ارتباطا وثيقا
:o)

 
At 12:09 AM, Blogger Dananeer said...

">)

 
At 12:20 AM, Anonymous Anonymous said...

مش هقول غير ربنا يحميهم ويارب ميتعلموش مننا عادتنا السيئة وميعرفوش طريق النت الا للضرورة لانه ادمان النت يسبب النسيان

 
At 12:34 AM, Blogger Dananeer said...

نسيان و بس
الواحد بفى عامل زى العبد للبكه السحريه اللى بتوديه فى كل حته

 
At 7:17 PM, Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

تلك الافذاذ لابد من راعي لهم حتي لا يدخلوا في طي النسيان كما سبق
ماسي ماس مسابقه رائعه ارجومن الدوله تيسيير الاجراءات للاشتراك بها وبالجمعيات الراعيه لها

 
At 2:51 AM, Anonymous Anonymous said...

:))

 
At 8:06 AM, Blogger Ahmed Rashwan said...

جميل أن نحيا على أمل أن الصغار سيستطيعون تغيير الوجه القبيح
لكنهم يحتاجون لأيدي كثيرة تدفعهم ، وعقول متفتحة تمهد لهم الطرق
ماذا يخبأ لهم القدر يا ترى ؟

 
At 10:27 AM, Blogger Dananeer said...

من اللى سمعته ان فيه اعلانات كتير على ال fm
و حاسه ان الموضوع حيبقى ربحى
و الاهم مش كل الناس كده حتقدر تشرك ولادها
:(

فيلم فينك
عندك حق

 

Post a Comment

<< Home