Monday, August 18, 2008

كان فاضل بس يادوب


20080325995.jpg

20080325992.jpg

Photobucket

كل يوم باعدى عليها الصبح بلاقيها بتضحكلى ويا الشمس
باحب ابتسامتها و طلتها لفوق

باحس انها حتمد دراعاتها ف لحظه و تطلع تجرى
وسط دوشه الدنيا و لخبطتها
باحب اسرق وقت معاها اصبح عليها
بعد ما باصبح على النيل و الشمس و اسلم ع القلعه
باقرا الفاتحه و انا بابص للمقابر
و ادور بعنيا على البنت اللى بترقص و الراجل اللى بيغنى
و مقدرش امسك ابتسامه
و ادور وسط شجر صلاح سالم على شجره نقعد انا وانت تحتيها
اول ما الاوتبيس يوصل عند بيتها الجديد ادعيلها و ابعتلها تلات سلامات
وحشانى قعدتنا سوا جدا و بيوجعنى ان كل واحد بقى ف حته
اوصل للبنوته اللى بتضحك وانا بافكر فيه او ف الدنيا
و افتكر انى كنت عايزاه يطلع مشى على الكوبري عشان نصورها من فوق
الاقينى حسيت بدفا و عايزه اضحك
و اقولها ف سري
مستنياك نفرد دراعاتنا سوا

Labels:

3 Comments:

At 11:12 PM, Anonymous Anonymous said...

حمد لله على السلامة هلا هلا اشتقنا ليكم ياما هلا هلا الصحبة دى وحشانا والفرحة مش سيعانا
كل سنة وانتى طيبة ورمضان كريم ويارب تكونى موفقة وسعيدة فى حياتك ان شاء الله

 
At 11:34 AM, Blogger تــسنيـم said...

enty wa7shaaaaaaaaany aweeeee

 
At 9:59 PM, Anonymous Anonymous said...

أولا تحياتى
ثانيا أنا اسمى لبنى شكرى باحثة بالجامعة الأمريكية بالقاهرة أقوم بعمل دراسة عن المدونات المصريات من أجل الحصول على درجة الماجستير. و يسعدنى أن تكون مدونتك من ضمن المدونات التى يشملها البحث. . لذا أرجو أن ترسلى لى بريدك الالكترونى حتى اتمكن من إرسال الاستبان و طبيعة الدراسة إليك
رجاءا حارا مدة المشاركة مفتوحة من 19 إلى 24 أكتوبر
شكرا لتعاونك

lobnabona@yahoo.com

 

Post a Comment

<< Home