Friday, December 14, 2007

بياض مؤلم

10 Comments:

At 5:54 PM, Blogger السـيد شبـل said...

اشعر ان فيه فكرة عميقه

لكن كنت اتمنى ان توضحى اكتر لكى نستطيع المشاركه

 
At 6:03 PM, Blogger السـيد شبـل said...

على فكرة انا كمان بحب فيلم الباب المفتوح...
انا قعدت اتفرج ع الفيلم ده يمكن 6 7 مرات وكان نفسى اعرف اسمه..
كنت فاكرة الابواب المفتوحه اول مرة اعرف انه الباب المفتوح

مدونتك رائعه
وهستنى زيارتك لمدونتى..
لكن قبل ان تاتى مدونتى سياسيه
تحياتى

 
At 7:07 AM, Blogger تــسنيـم said...

انتي وحشتيني اووووي يا دنانير

 
At 9:54 AM, Blogger abderrahman said...

مرحبا بعودتك كانت غيبة طويلة.. كل عام وانتي بخير
ولاتغيبي كثيرا

 
At 7:48 PM, Blogger مـحـمـد مـفـيـد said...

عودتك بعد طول الغياب المؤلم هو الحل الامثل

 
At 6:55 PM, Anonymous Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

 
At 2:28 PM, Blogger حاول تفتكرنى said...

مرحبا
من جديد

 
At 12:59 AM, Blogger Carol said...

فراغ مفزع
تملئه البروده
و رغم أتساعه فهو مسيج بقضبان الحزن

 
At 1:35 PM, Anonymous Anonymous said...

مدونتك جميله ممكن نبقي اصدقاء انا اسمي عزة

 
At 4:01 AM, Blogger كرانيش said...

بياض مؤلم


ياترى بتقصدى ايه بالبياض
ممكن بياض الشعر مثلا؟

ممكن تقصدى بالبياض اللى هو الفضا والفراغ من حواليكى

مش عارفه
بس انتى اكيد اجدتى الاختيار فى التعبير ده
والدليل انك خلتينى افكر فى الصوره

 

Post a Comment

<< Home